decembrie 31, 2010

Am implinit 6 luni.....!!!! La multi ani!

Ieri am implinit 6 lunici. Jumatate de aaaaan. Wooow! Ce mult....
A fost mare sarbatoare, a fost si ziua de nastere a lui mami si am mancat, am baut si am dansat :).
Ultimele zile am fost numai in vizite sau am primit vizite, a fost foarte multa agitatie, dar nu ma plang, imi place sa fiu cu multi oameni. Plang putin la inceput, pana ma obisnuiesc, dar imi trece si apoi incep spectacolul, cu zambete, jocuri, jucarii, avioane...sunt tare haioasa.
Ieri dimineata era asa de frig, dar tati s-a dus sa faca aprovizionarea pentru Revelion, a cumparat de toate, inclusiv fructe si legume, ce ma intereseaza pe mine. A cumparat si un tortulet pentru mine si pentru mami, in forma de inima, mmmm, pacat ca eu nu am voie sa pap.
Uff, cel mai rau imi pare ca s-a facut frig si nu mai pot sa ma scoata mami si tati la plimbari lungi. Imi ingheata nasucul si se face rosu rosu. Si astazi este si mai frig...am auzit bine? -14 grade? Nici nu stiam ca exista asa ceva. Diseara este Revelionul...Cu ce o fi deosebit de alte zile? O sa vad...Tot o sa pap dupa program, o sa dorm dupa program, o sa ma joc, poate o sa plang putin, o sa gunguresc...Poate or sa fie niste artificii cica, ce or fi si alea? O sa fie muzica si veselie. Ca de obicei, pentru mine.
Dar sper ca mami si tati sa se distreze mult, sa nu fie stresati, ca eu ma descurc, o sa fiu cumintica, o sa pap tot, o sa adorm singurica, ca de obicei.
Distractie placuta si La Multi Ani!!!

2 comentarii:

  1. E cumpana dintre ani! Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! Un An Nou plin de bucurii si impliniri!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani , multa sanatate si noroc Sofi Mic.Si voua

    RăspundețiȘtergere