decembrie 17, 2010

Prima zapada...


Aseara am iesit afara dupa vreo 3 zile de stat in casa. Hahaha, mami si tati sunt paranoici. Ma tin numai in casa de cand a venit frigul. Dar m-am uitat la ei cu ochisorii mei migdalati si i-am convins sa ma duca sa vad si eu cum ninge.
Mami m-a imbracat bine, cu salopeta, blugi, hanorac si peste ele cosmonautul. Nici nu puteam sa ma mai misc.
Dar era si frig. Brrrr! Si cu fularul la gurita tot simteam ce frig este. Daca nu aveam fularul la gurita as fi deschis gurita si as fi scos limba sa simt fulgisorii pe limba cum am facut la mare cu aerosolii.
Am stat maxim un sfert de ora sub umbreluta. Nu inteleg prea bine de unde vin fulgii de nea, desi mami si tati mi-au explicat, dar ma fac eu mare si o sa inteleg mai multe.
De cateva zile facem exercitii de stat in fundulet. Mami ma pune intre perne sprijinita si imi place. Chiui de fericire. Si mai stau si culcata si mami ma trage de manute sa ma ridic. Este important pentru ca buni imi confectioneaza o saniuta speciala cu spatar si trebuie sa fiu cat de cat pregatita sa merg pe ea.
Astazi cand m-am trezit era si mai multa zapada afara. Si tot ningea. Oare cat de mult poate sa ninga?
Aseara totul era sclipicios, dar astazi m-am strambat toata de cata lumina era, parca nici nu puteam sa ma uit la toata chestia aia alba ce acopera totul.
Diseara iar iesim eu, mami si tati la o plimbare. Cam greu cu caruciorul prin zapada, de abia astept sa vina saniuta. O sa stau la inceput cu mami si tati o sa ne traga pe zapada. Saracu' tati! Asta e...cat poate. Dar mami si tati ziceau ceva ca ar putea sa ma lase si singurica dar legata cu ham.
Totul este nou pentru mine. Dar invat repede toate smecheriile.
Diseara mergem la zi de nastere la prietena mea Kate si o sa fie lume multa, asa cum imi place mie.
Va povestesc maine cum m-am distrat.
Va pup,
Sofie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu