decembrie 14, 2010

Ce mult imi place la baie!


 Prima baita mi-a facut-o asistenta in spital. Mami i-a dat 10 lei sa-i arate cum sa ma spele la chiuveta dupa ce fac caca :)). Asa e in Romania in spital...
Si n-am zis nimic, mi-a placut. Si mami s-a gandit ca o sa fiu o mica broscuta care o sa vrea numai in apa. Parea usor asa cand imi facea altcineva. Mami si tati au fost si la scoala parintilor si au invatat cum sa-mi faca baica, dar practica e altceva.
La prima baie acasa a fost comedie. Toti isi dadeau cu parerea cum e mai bine si buni si baba, pana la urma mami si tati m-au spalat tot cum stiau ei.
 De atunci  fac baica aproape in fiecare zi, iar apoi imi fac mami si tati masaj si gimnastica. E tare bine. Dorm bustean dupa aceea.
De ceva vreme am inceput sa ma si joc la baie. Dau din picioare si stropesc totul in jur. Noroc cu musamaua de sub cadita. Dar oricum pe mami si pe tati ii fac fleasca.  Iar cand vrea tati sa ma spele la gatulet, mami imi atrage atentia sa ma uit in sus si chiui de bucurie.
Daca voi credeti ca e usor sa ma spele mami si tati , va inselati.  Nu stiti cate pliuri am pe picioruse, la gatulet etc  Si trebuie sa fiu spalata intre degetelele de la picioare si de la maini, in spatele genunchilor, la subrat, dupa urechi si in alte locuri :).
Plus ca trebuie sa ma si intorca cu spatele in sus, asta a fost cel mai greu pana au invatat ei tehnica cea mai buna. Iar buni a venit cu ideea sa ma limpezeasca cu o sticla plina cu apa calda. Ce idee geniala :).

Nu mai e mult si o sa stau in fundulet, iar atunci o sa ne mutam in cada mare, sa-mi fac de cap cum vreau eu. Cu jucarii si tot tacamul.
Sunt o broscuta rasfatata, imi place la baica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu