decembrie 05, 2010

Il astept pe Mos Nicolae :)





Eu sunt Sofie.
In ultimul timp am fost foarte cumintica. Doar a venit luna cadourilor.
Diseara vine Mos Nicolae si stiu ca o sa-mi aduca multe cadouri.
Astazi mami si tati au facut bradul, a doua oara cand impodobesc ei bradutul. Prima data l-au impodobit anul trecut, cand eu eram in burtica la mami. Si mami si tati au sarbatorit doar cu pisoiul meu, Roco.
Dar eu vad pentru prima data luminitele aprinse, iar eu in general sunt inebunita dupa beculete si luminite. Nici televizorul nu ma mai intereseaza de cand cu bradutul.
Mami m-a ajutat sa-mi curat ghetutele, pe care oricum nu le-am purtat pana acum, ca nu am avut ocazia.
Si le-am insirat pe toate, sa mi le umple mosu'. E primul meu mos Nicolae si urmeaza primul meu Craciun :)) Ce frumos. In seara asta o sa adorm singurica, fara sa ma mai legene mami si tati, ca sa fiu cea mai cuminte printesica din lume. Si maine va povestesc ce am primit...
Dar cadoul cel mai mare este ca mami si tati se iubesc, ma iubesc pe mine, suntem sanatosi si fericiti.
De abia astept sa petrecem cat mai multe sarbatori impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu