decembrie 04, 2010

Off, in sfarsit in parc...





Ce grele au fost cele 2 saptamani cand n-am putut sa ies afara la aer...
Mai ales ca vremea era asa de frumoasa. Dar lasa ca recuperam noi. Prima data m-a scos tati la geam, pe balcon. Nu ma mai saturam de aerul curat. Si faceam ochii mici, mici de atata lumina :)
Am stat cam 5 minute la aer si parca au trecut intr-o clipita. A doua zi am stat 10 minute si mi s-a facut mai mare pofta sa ies afara, sa ma vada soarele.
A venit si ziua mult asteptata de toti, de mine, de mami, de tati si de baba. Toti eram emotionati, mai ales mami si tati, ca urmau sa ma arate lumii intregi.
M-au imbracat frumos, m-au pus in landou si am coborat in fata blocului. Si mami si tati au inceput sa se pozeze cu caruciorul, ca eu nu ma prea vedeam :))
Si apoi se certau care sa impinga caruciorul. Mai intai m-a plimbat mami pana la intrarea in parc. Era asa de mandra. Avea impresia ca toata lumea se uita la puiul ei. Si asa si era.
Apoi baba a vrut sa ma plimbe si ea. Si credeti ca a mai pus cineva mana pe carucior? cica au ei timp sa ma plimbe...
Mami si tati au suferit mult, dar n-aveau ce sa faca. Asa ca ma priveau doar si se imbratisau de bucurie ca ma au. Si asa m-am plimbat pe la toate parculetele cu jucarii pentru copii si isi imaginau cand voi creste si voi alerga si eu la topogane, leganuse si alte jucarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu