decembrie 13, 2010

Sofie & friends




Eu cu nasica mea scumpa Nali

De cand m-am nascut, mi-am facut multi prieteni :) Toti ma iubesc si eu ii iubesc pe ei. Imi place sa merg la plimbare cu ei, in aer liber sunt cea mai fericita. Daca nu adorm imediat, admir cerul, copacii cu frunze, mai putin acum ca au cazut toate.
Si mai mult imi place sa merg in vizite. Cand sunt inconjurata de lume multa sunt cea mai fericita. Chiar si adorm bine cand este galagie si lumea vorbeste, rade si povesteste.
Cred ca seman cu tati, imi place sa am multi prieteni. Imi ia putin timp sa ma obisnuiesc cu ei, daca ma iau prea repede, ma supar si incep sa plang. Dar apoi pot sa faca ce vor, pot sa ma ia in brate, sa se joace cu mine ca avionul, sa ma pupe, sa-mi cante, sa dansam.
Cel mai mult imi place la nasii mei. Merg cel mai des la ei. Nali, nasica mea mica este o draguta si o iubesc mult. Si ea pe mine. La toate papusile ei le spune Sofie Mica si cand ma vede ma pupa non-stop.
De abia astept sa mai cresc si sa ma joc si eu cu ea. Cateodata mergem impreuna in parc si Nali ma plimba cu caruciorul, ma mangaie si ma pupa si mie imi place si adorm imediat.
Nasii mei, Oana si Emil ma iubesc mult si-mi fac non-stop cadouri. Nasa si-a dorit mult o finuta, ii spunea lui mami dinainte sa fiu planificata. Si uite ca dorinta i s-a implinit. La botez am fost foarte cuminte la nasica in brate, a dansat cu mine tot timpul in biserica si n-am plans deloc, doar putin dupa ce m-a bagat nenea popa in cazan. Pai cu asa nasica, cum sa plang? Stateam cuibarita in bratele ei si ma uitam curioasa la toate luminitele din biserica.
Mai imi place sa merg in vizita la Kate si la Gigi. Am fost o data cu mami si cu tati la o petrecere, erau cred vreo 10 invitati la ei si am dormit in camera alaturata vreo 3 ore :)) cu toata galagia aia. Mami si tati ar fi vrut sa ma trezesc sa stau si eu cu invitatii putin sa ma vada, pana la urma m-au trezit ei si am facut mare show, am ras tot timpul si m-am jucat.
Cand am fost la mare, l-am cunoscut pe Robert. Tati si tati lui sunt colegi de serviciu si cica tati m-a promis lui Robert, cica este ginerica al lui. Haha, mie imi place de Robert, tati ii zice Johnson Baby, ca e frumos ca bebelusii din reclame. El e cu 5 luni mai mare ca mine. De abia astept sa ne mai vedem cand vine vara si mergem iar la mare.
Cel mai mult imi e dor de Sara, verisoara mea din Macedonia. Ea a venit cu baba pentru botezul meu si ne-am inteles de minune. Sara nu ma scapa din ochi deloc, ar fi vrut chiar sa doarma cu mine. Ea sufera mult ca nu ma vede prea des, dar o sa mergem noi in Macedonia la primavara, chiar de ziua ei de nastere si-i facem o surpriza.
Si mai am o multime de prieteni si o sa-mi fac si mai multi, dar va mai povestesc si alta data, ca mi s-a facut fomica si trebuie sa pap si apoi sa dorm.
Pupici,
Sofie

Robert-Johnson Baby

Sara, verisoara mea

Prietenii mei Maria si Hari

Prietena mea buna Kate

Nasul meu drag, Emil

La plimbare cu Mada si prietenul meu, Matei

Nasica mea iubita Oana

Verisoara lui mami, Mirela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu