decembrie 06, 2010

Amintiri de la mare...:)





Nici nu facusem 2 luni si jumatate si mami si tati m-au dus la mare la Mamaia.
Au auzit ei ca e bine sa stau la aerosoli.
Pe drum spre Constanta am dormit aproape tot drumul, ca niciodata. Si de frica sa nu ma trezesc si sa plang de fomica, mami si tati au oprit la un popas dragut si au mancat o ciorbica. Am papat si eu laptic de la mami acolo in parcare :)
Am ajuns de vineri dupa-amiaza si m-au si scos pe malul marii. Era cam vantulet asa ca m-au imbracat bine bine, desi erau 21-22 de grade.
Erau niste valuri super mari, mai mai ca-mi venea sa fac o baica, dar pana la urma nu m-am ales decat cu o baie in cadita pe care am carat-o cu noi la hotel.
Nu prea era lume multa, era inceput de septembrie. Cativa turisti, care poate sperau la zile de plaja si care nu au avut parte decat de plimbari cam racoroase.
Si ce mi-a mai placut. Mami si tati m-au scos la aer in fiecare dimineata pe la 8:45 inainte de micul dejun si seara dupa apusul soarelui si eu nu ma mai saturam de aerul cu aerosoli. Ma tinea tati cu spatele la vant si eu tineam si gurita deschisa sa gust cat mai bine noile arome :)
Ce pacat ca nu a fost mai caldut si mami si tati erau cam dezamagiti. Dar eram impreuna, asta era cel mai important. Si neavand ce sa facem altceva, ne-am plimbat mult mult si mi-au aratat mami si tati toata Mamaia, ca multe am auzit despre ea.
Chiar si la intoarcere spre casa am dormit tot drumul, de data asta nu ne-am mai oprit la nici un popas, doar putin sa cumparam niste piersici, ca asa pofta i se facuse la mami. Asta e, s-a obisnuit cu poftele de cand era eu in burtica :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu