decembrie 19, 2010

Suzeta buclucasa

Pana pe la 3 lunisoare mami si tati credeau ca nu o sa-mi sug degetelul. Cel putin asa sperau ei.
Imi sugeam pumnusorul cateodata cand imi era foame mare.
Si cand am inceput sa-mi bag degetelul mare in gurita am facut-o asa de hotarat ca mami si tati s-au speriat. Si hop, mi-au cumparat o suzetica...ce credeti cam tarzior? Exact.
Eu nu eram obisnuita cu plastic in gurita, nici biberonul nu l-am incercat, ce sa-mi placa o suzeta fara gust? Poate asa sa ma joc cu ea, s-o rontai, s-o mozolesc.
Si mandri nevoie mare mami si tati mi-au pus suzetica in gurita. Eu am gustat-o ce-am gustat-o si, nefiind deloc interesanta am scuipat-o de nu s-a vazut. Pai ce faceti misto de mine? Degetelul este delicios pe langa suzeta aia nesuferita.
Dar totusi mami si tati au insistat. Si mi-o dadeau de vreo 2-3 ori pe zi, ba cand imi era foame si mai vroiau ei sa traga de timp un pic sau cand imi era somnic sau cand plangeam. Pai o tineam vreo 2-3 secunde si nu o mai vroiam. Nu intelegeam rostul ei deloc. Pai eu am jucarioare mult mai haioase si mai interesante decat suzeta aia bleah, pot sa le rontai linistita pe ele, ce-mi mai trebuie si altceva.
Baba ma dotase si cu un lantisor de suzeta ca sa nu-mi cada pe jos, dupa mine poate sa cada ca eu nu o mai bag in gurita. Numai asa de gura lui mami si tati o mai tineam ca sa ma pozeze sau sa ma filmeze sa am amintiri cu ea, ca deloc n-am suportat-o.
Si pana la urma vazand ei ca nu o scot la capat cu mine si cu suzeta au renuntat la ea si cand vreau sa-mi bag degetelul in gurita imi dau ori iepurasul Tzup ori magarusul Marco sau oita Beee si le zmotocesc de nu se vad si le musc cu gingiutele mele.
Gata, s-a terminat cu suzeta, cred ca e mai bine, ca si daca imi placea, greu renuntam la ea...cine stie poate o tineam pana pe la 3-4 sau chiar mai multi ani :)).

Un comentariu: