decembrie 20, 2010

Incep sa stau in funduletz :)


De cateva zile facem exercitii noi. Ne pregatim sa stam in fundulet.
La inceput stateam pe spate pe picioarele lui mami si ma tineam de mainile ei si incercam sa ma ridic. Asa si-au dat seama mami si tati ca sunt pregatita sa ma ridic. Si au inceput sa ma puna sa stau putin mai ridicata decat de obicei, apoi aproape la verticala. Imi placea mult de tot, puteam sa ma joc cu piciorusele, sa-mi scot sosetutele mai usor, sa ma joc cu jucariile mai bine.
La inceput mami si tati m-au lasat sa stau 5 minute, iar apoi chiar 10 minute. Sunt foarte vesela cand stau in fundulet, stiu ca am facut un mare progres si ii vad pe mami si tati cum se uita mandri la mine. Am inceput sa si chiui de bucurie.
In plus, v-am mai povestit ca ma pregatesc pentru sanius. Buni mi-a confectionat o saniuta speciala pentru mine, cu spatar. Cand mergem de Craciun la Valcea, o sa fiu pregatita sa ma plimb cu ea. Deci am o motivatie in plus.
Inca nu ma ridic singurica, dar nu cred ca mai este mult. La cat am dat din picioare de cand m-am nascut si mai nou de cate ori m-am rostogolit in dreapta si in stanga, am facut niste muschi...si la abdomen si la spate si la maine si picioare.
Inca putin si or sa se trezeasca mami si tati ca m-am ridicat singurica in tarc si am inceput sa merg in patru labe sa-mi iau jucariile preferate :)).

Un comentariu:

  1. Cea mai frumoasa poza! Cea in albastru.Nu vedeti ce gimnasta gratioasa sunt?

    RăspundețiȘtergere