februarie 16, 2011

Dormitul pe burtica - THE BEST!!!

Inca de cand eram micuta imi placea sa stau pe burtica. Poate ca as fi dormit eu de atunci asa, dar nu era voie. Dupa 6 luni mami si tati au observat ca adorm din ce in ce mai greu pe spate, ca ma fatzai si dau din picioare, ma dezvelesc, nu adorm si pace.
Intr-o zi mami m-a intors pe burtica si dupa doua minute am obosit sa mai ridic caputzul. Am adormit instantaneu...m-a pacalit mami! Si asa am inceput sa dorm pe burtica in fiecare zi. Maaare minuneee!
Insa noaptea mami nu vroia sa dorm pe burtica, noaptea e cam lunga si poate amortesc. Ma punea seara sa adorm pe burtica si apoi cand adormeam, ma intorcea. Ce stres...daca ma trezesc? Cateodata ma trezeam, dar adormeam iar. Dar in cazul in care ma trezeam bine de tot...haos, nu mai vroiam sa adorm pana pe la 12-1...haha distractie mare.
Asa ca intr-o seara am adormit eu, ca de obicei, pe burtica si cand s-au dus la culcare mami si tati, eu dormeam asa de dulce, ca le-a fost mila lui mami si lui tati sa ma trezeasca. Si atunci au hotarat sa ma lase sa dorm si daca nu-mi mai place la un moment dat, o sa o trezesc pe mami si o sa ma intoarca ea. Dar s-a facut dimineata si eu tot frumos dormeam.
In concluzie: I love sa dorm pe burtica!!!!
Mai nou am inceput sa fac figuri mari, nu mai stau locului, ma foiesc la culcare de mama mama. Ma pune mami pe burtica, eu ma intorc pe spate, asta daca reusesc. Daca sunt prea aproape de gratii, stau pe o parte, sau prind paturica sub mine. Ma dezvelesc si incepe nebunia. Ma plimb prin tot patutul. Mami ma urmareste pe camera si se parapadeste de ras. Intr-un minut sunt cu capul in celalalt  capat al patului...
Am inceput sa adorm in cele mai ciudate pozitii, dar asta este...o sa treaca si perioada asta.
Seara este din ce in ce mai greu sa adorm. Ma supar ca mami si tati ma trimit la culcare. As mai vrea sa mai stau cu ei, sau macar sa adormim impreuna. Cand fac scandal prea mare, mami si tati vin si ei la culcare. Ma iau putin cu ei in pat, imi spun o poveste, sting lumina si apoi ma muta in patutul meu. Eu fac cateva vocalize, ma foiesc 1-2 minute si adorm bustean.
Offf, cine a inventat si dormitul asta?...ca tare e stresant!
Va pup,
Sofie

Un comentariu: