decembrie 11, 2010

Sofie a zis "maaamaaa"?

Sofie cu camila Kira si cu magarusul Marco

Hehehe,
Azi dimineata o schimbam pe printesica noastra. Si de obicei cand o schimbi e foaaaarte vorbareata...Pana acum cred ca a incercat toate sunetele posibile si combinatiile dintre ele. Dar bineinteles nu a iesit ceva inteligibil :).
Dar cumva mi s-a parut ca azi a zis maaa-maaa. Visez ca orice mamica sa zica mama prima data. Probabil ca o sa zica papa, la cat de mancacioasa e sau tata la cat de mult il iubeste pe tati.
Dar totusi, parca mi s-a parut ca a zis maa-maa-maa. Iuhuuu!
Cand a venit tati nu a mai zis nimic. A pierdut momentul.
Dar o sa vina din nou momentul asta fericit, pentru amandoi. De abia il asteptam. Sa zica mami si tati va iubesc.
Imi doresc sa vorbeasca repede si cat mai pocit.
Eu am vorbit foarte pocit, era o mare distractie. Copiii de la bloc ma puneau sa zic un cuvant de 10 ori si la fel il ziceam: cotocata la castravete, mocu la morcov etc.
Oare Sofie cum o sa le poceasca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu