decembrie 10, 2010

Sofie si tati - dragoste mareeee






Inca de cand eram in burtica la mami ma bucuram ca il aud pe tati. El venea de la serviciu si imi povestea ce a facut toata ziua si eu dadeam din picioare imediat.
Acum, de cand am venit pe lume, il iubesc si mai mult pe tati. E cel mai bun tatic din lume.
Cand eram eu mica, atunci cand ma trezeam noaptea sa pap, tati se trezea si el si o ajuta pe mami cat putea el. Imi schimba pampersul, ma muta din patul meu in patul mare, asa ca mami mai dormea cateva minute in plus. La baita tot tati o ajuta pe mami si imi face si masaj.
De cand am inceput sa pap suculete si pireute, tati de abia asteapta sa-mi dea cu lingurita.
Dar cel mai mult imi place de tati cand imi canta cantece macedonene si dansam sau cand imi spune povesti. Are o voce asa de calda tati, ca imediat incep sa ganguresc de placere.
Tati ma tine pe pieptul lui cand se uita la televizor la meciuri si mie imi place, ma tin bine de bluzita lui si ii las numai bale pe el. Dar tati nu se supara. Ca ii zambesc cu gurita mea stirba si apoi rad in hohote cand zambeste si tati la mine.
Cateodata, cand nu poate mami, tati ma plimba prin parculet. Si imi povesteste despre tot ce vede in jurul lui, in limba macedoneana, ca sa o invat de mica. Tati numai in macedoneana imi vorbeste si imi canta.
Ca altfel cum o sa ma inteleg cu baba din Macedonia, cu matusa si cu verisoara Sara?
Cateodata mai mergem si la servici la tati sa-l vedem ca ni se face un dor de el... si luam pranzul impreuna.
Eu si tati avem program in fiecare dimineata inainte sa plece sa serviciu. Ma ia in patul mare si eu ma rostogolesc spre el si rad si ganguresc. Este momentul nostru special. Mami doarme la ora aia, dar cateodata o trezim si pe ea de atata galagie.
De abia astept sa cresc mai mare si sa alerg la tati cand vine acasa si sa-l intreb ce mi-a adus bun, sa ma urc pe spatele lui, sa ma ia in brate si sa ma invarta, sa ne plimbam cu bicicletele, sa ne dam in masinute...
Ca doar sunt printesa lui tati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu