ianuarie 03, 2011

Distractie mare de revelion :)

De Revelion ne-am distrat...la MAXIM.
Am fost imbracata asa de dragut, ca toata lumea vroia sa ma pape. Am avut o rochita frumoasa, ciorapei, pulovaras si balerini :), pai de Revelion trebuia sa fiu cea mai frumoasa printesa. Si am fost...
Si cuminte pe deasupra. Ok, nu a fost mare diferenta fata de programul meu obisnuit de zi cu zi, dar m-am distrat cat am putut si eu. Am dansat cu mami si tati, m-am uitat la ei cum au dansat si au mancat, eu am mancat pireut si laptic, am mai si dormit si m-am si jucat cu jucariile. Dar mami si tati vroiau sa ma culc ca de obicei pe la 11 si nu au avut cu cine sa se inteleaga. Eu nu si nu. Am plans putin si am hotarat impreuna sa astept si eu 12 noaptea impreuna cu ei. Imi era cam somnic, dar am rezistat vitejeste. La 12 ne-am pupat, ne-am imbratisat ca niciodata, ne-am urat toate cele bune si eu m-am dus la culcare.
Am adormit imediat, dar din cauza galagiei, m-am mai trezit de 2 ori in acea noapte. Asta este, era Revelionul, o data pe an, nu m-am suparat. Ca am adormit repede la loc.
Va doresc un an 2011 minunat, cel putin la fel de bun cum va fi al meu :)).
Va pup,
Sofie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu