septembrie 02, 2011

Vacanta de vara...la bunici


In vacanta aceasta am petrecut foarte frumos si cu bunicii. Intai m-au lasat mami si tati la Buni si Buni la Valcea o saptamana. Erau bunicii in culmea fericirii, prima data singuri cu mine. M-au plimbat in parculet, la jucarii, mi-au cumparat leganus si l-au instalat in curte. M-am jucat cu pisoiul meu Roco, il calaream toata ziua saracutzul si el nu zicea nimic. Cand nu mai putea sa suporte, fugea in curte unde nu-l mai prindea nimeni.
Cu cateii, Negrutza si DJ m-am jucat mai putin, ca sunt prea mica si ei prea mari :).

Apoi am plecat 2 saptamani la Baba din Macedonia. Sara, verisoara mea, era cea mai fericita, era si in vacanta si s-a jucat non stop cu mine, ba mai mult, vroia sa ma-mi schimbe si pampersul, sa-mi dea sa pap, sa ma stearga la guritza, sa-mi dea apica. Baba si-a luat si ea concediu sa nu rateze nici un moment, mai ales ca ma pregateam sa merg singurica.
A fost tare frumos, ne-am plimbat la picnic, am fost la rau, la lac la Dojran, la manastire...a trecut timpul asa de repede...
Cel mai mult mi-a placut cand ieseam pe strada in cartier si era plin de copii. Cand sunt inconjurata de copii, mie nu-mi mai trebuie nimic. Toti ma pupau, ma luau in brate si eu nu ziceam nimic, eram toata un zambet.



Un comentariu: