decembrie 28, 2010

La Buni si Buni :)



M-am intors din vacanta la buni si buni. Ce frumos a fost...:)
Am fost foarte rasfatata, buni si buni m-au pupat non-stop, m-au imbratisat, m-au schimbat, mi-au dat sa pap, m-au plimbat, asa ca mami si tati au avut o pauza binemeritata, vorba vine...ce, voi credeti ca au avut loc sa faca ceva? Daca mai avea tati timp sa ma ia in brate si sa ma pupe, ca buni imediat ma fura sa se joace cu mine.
Cel mai rau mi-a parut ca nu a fost zapada sa ma plimb cu saniuta.
A fost primul meu Craciun, desi nu mi s-a parut diferit de restul zilelor, eu am papat tot pireute, branzica de casa, suculete de fructe si legume, cereale si laptic, nimic interesant, gen caltabosi, sarmalute, fripturi si alte bunatati...yammy!
Dar nu mai e mult si o sa pap si eu de toate...cativa anisori...o fi mult?
M-am intalnit si cu prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult timp, cu Carmen nu m-am vazut de cand m-am nascut...de aproape 6 luni si mi-a adus o jucarie tare frumoasa si zgomotoasa :))), o ratusca sau gasculita, nu stiu exact...Si i-am vazut si pe pisoiul meu Roco, pe catelusa mica Negruta si pe catelusa mai mare DJ.
Dar ieri ne-am intors acasa dupa 4 zile...ne era dor si de nasicii nostri, intotdeauna mami si tati merg la nasii in a treia zi de Craciun, asa este traditia. Tare ne-am mai distrat, nasica mea mica, Nali m-a pupat non-stop si mi-a dat o multime de cadoute.
Acum pana in Revelion asteptam multi prieteni sa ne viziteze si noi vom face de asemenea vizite, de abia astept sa va mai povestesc.
Va pup,
Sofie :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu