decembrie 02, 2010

Prima zi acasa :)









Dupa 2 zile dl. doctor pediatru ne-a dat drumul acasa, chiar daca aveam putin icter fiziologic. Cu vaccinul BCG facut, tati ne-a luat in landout, ca nu a vrut in scoica si ne-a dus acasica.
Ce bine e acasa, in sfarsit cu mami si cu tati. Buni si buni au venit dupa cateva ore, asa incat mami si tati au stat si s-au minunat de mine ce frumoasa sunt, ce mica si firava, dar cand mi-era foame ce plamani aveam...
Patutul era instalat la locul lui, s-au facut modificari mari sa incapa in dormitor la mami si la tati, dar important era sa stam impreuna.
Mami m-a inregistrat la medicul de familie de la cealalta scara, o doamna doctor si ea a venit sa ma vada a doua zi. I-a invatat pe mami si pe tati cum sa-mi curete buricutul, cum sa-mi faca masaj la picioruse, cum sa-mi ia temperatura si sa ma cantareasca in fiecare zi, cum sa ma spele si sa-mi curete ochisorii.
Nu era greu, cu asa fetita cuminte cum sunt eu.
Dormeam aproape toata ziua, ma trezeam doar sa pap laptic de la mami si adormeam la loc, chiar mami trebuia sa ma gadile si sa ma traga de nasuc sa nu adorm la papa.
Ce pacat ca nu am putut sa iesim la plimbare in primele 2 saptamani, am tras cu ochisorul in drum de la spital spre acasa si erau atatea de vazut afara...dar lasa ca e timp pentru toate.
Seara am facut si prima baita adevarata in cadita mea. Ca pana atunci numai la chiuveta m-au spalat. Mi-a placut :).
A venit si bunica din Macedonia si mi-a adus o gramada de cadouri. Si impreuna am plecat la Valcea la buni si buni, ca la noi acasa nu era loc pentru toata lumea.
Imi place viata cu mami si cu tati, cu buni si buni si baba, ma bucur ca sunt bebelusul lor. Ii iubesc mult!Si ei ma iubesc pe mine mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu