septembrie 05, 2011

Weekend de pomina

Eu cu Nasa
Sunt tare obosita dupa weedendul asta...dar am si niste amintiri ... de neuitat...:)
I-am vizitat de nasicii mei la Snagov, am facut gratare, baie in piscina. Intai eu si Nali ne-am balacit in piscinica mica cu apa calda, dar apoi mami a venit cu ideea ca vin si eu cu ei in piscina mare. Si cica m-a pus pe o salteluta, ca era cam rece apa.
Si mie mi-a placut asa de mult, ca m-am rostogolit si am facut baldabac in apa si m-am dus la fund...aoleo, panica mare...buni m-a prins si m-a adus la aer...eu soc prima data, de la apa rece, putin plans, apoi ras...off ce sperietura, dar profu meu de "inot" a zis ca n-are nimic daca ma bag si la fund cateodata, ideea e sa aiba cine sa ma scoata repede :).
Si cam asta a fost una dintre aventuri.
Apoi ne-am plimbat cu barca pe lac si am fost la manastire, unde am vazut gaini, curci, bibilici, pui galbiori si capre, tapi si iezi. Chiar le-am dat sa manance iarba prin gard, dar cand le dadea mami, incepeam sa plang :)).
In barca nu prea imi placea ca imi venea aer rece direct in fatza, dar mami mi-a pus un sal in cap si m-a intors invers si asa mi-a placut mult, mai-mai era sa adorm.
M-am jucat tare mult cu nasica Nali si la casuta din povesti si cu toate jucariile in casa. Iar catelul Biggy ma latra tot timpul, ca eu ca de obicei aveam ceva de rontait in manuta si nu vroiam sa-i dau si lui...si tare ma mai speriam. Mai venea in vizita si un catelus mic de tot, un pui de bishon si ii placea sa ma linga pe manutza, iar mie imi placea sa-l calc pe coditza, mai ales cand nu era mami atenta.
Aseara ne-am intors acasa si eram asa de obosita ca mi-am baut lapticul si am cazut intr-un somn adanc de nici papagalul meu Nodi nu m-a trezit dimineata. Am sa va povestesc si despre el, alta data ;).
Va pup,
Sofie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu