decembrie 07, 2010

Sofie a inceput diversificarea...:)

Am fost la vaccinelul de 4 luni...offoff ce necaz, iar o sa faca febrica puiul vostru...:)
Data trecuta, cand l-am facut pe cel de doua luni, tocmai venisera buni si buni in vizita si n-am avut voie sa ies la plimbare si nici sa fac baica doua zile. Off, ce le place la buni si buni sa ma plimbe si sa-mi faca baica... Si pe deasupra am facut si febra, nu mare, dar mi-a dat mami preventiv un supozitor...auuu, in fundulet, ce nu mi-a placut...
Si acum iar. Nu mai vreau...Dar macar acum imi face intr-un singur piciorus, fata de data trecuta cand mi-a ciuruit doamna aia draguta ambele picioruse. Si nici n-am plans mult.
Si surpriza...doamna aia draguta ii zice lui mami ca trebuie sa-mi dea si altceva de mancare, nu numai laptic. Yeeee! Nu ca nu-mi place lapticul, dar cand mananca mami si tati ma iau si pe mine cu ei si ma uit in gura lor ce mananca...si ce mai poftesc...ce-or manca ei asa cu pofta si mie nu-mi dau?
Mami s-a cam ofuscat pe doamna draguta, ea stia ca de la 6 luni trebuie sa incepem diversificarea. Ca mie imi da laptic de san si nu e cazul deocamdata. Iar doamna draguta a insistat, dar mami nu s-a lasat si m-a mai lasat o luna la cura de laptic.
Si cand am avut cinci luni fara trei zile, intr-o zi de sambata, ca sa fie si tati prezent la marele eveniment, mi-a facut mami suculet de mere de curte de la buni. Si mi-a dat. In prima zi mi-a dat o lingurita si jumatate. Eu nu prea stiam ce e cu el, nu prea stiam cum sa pap cu lingurita, dar am invatat repede :) Ca era bun rau si ma lingeam pe buzite yammy :)
Apoi dupa trei-patru zile mami mi-a pus si suc de morcovel in sucul de mere si mi-a placut si mai mult. Nu ma mai strambam asa de mult, pentru ca era dulce. Si nici n-am mai facut caca asa de moale. M-a rezolvat morcovelul la fix.
Si acum mananc si piure de mere cu suc de morcovi. Mi-a dat mami azi prima data. Mi-a fost un pic greu sa inghit pulpa de mar si cu chiu cu vai am papat 1 lingurita si ceva de piure si apoi am baut ceva suculet si apoi am papat si laptic de la mami, nu prea mult, ca nu mai avea loc :)
Acum mami cauta tot felul de retete pentru bebelusi, ca eu sunt pofticioasa rau si vreau tot timpul ceva nou ;)

Un comentariu: