octombrie 06, 2011

Printesa Maselutza

Buna dragilor,

De ceva timp ma supara rau gingiutele. Si nu e treaba usoara, nu prea pot sa mananc, mi-e greu sa adorm seara. Tati mi-a cumparat gel de gingiute si e un pic mai bine, dar totusi...e nasol de tot.
Cine are masele de minte...stie...:)
Zilele trecute m-am pus pe un plans...de ceva timp ma dau cu funduletzul de pamant din orice...mare rasfatz pe mine. Si hop! Mami vede niste coltisori, adica nu unul, doi...ci vreo patru. Cum o fi sa-ti creasca patru maselutze dintr-o data? Of of, acum mami si tati ma inteleg.
Deci sa recapitulam: patru dintisori sus, patru jos, plus patru maselutze....fac....ei doar nu va asteptati sa socotesc la varsta mea...am doar 1 anisor si trei luni :).
Mami a inceput sa-mi zica numai Zana Maselutza si chiar mi se potriveste.
Sa vedeti ce rontai mere, covrigei, coaja de painica si multe altele cu care ma chinuiam inainte ca o babutza.
Cam asta cu maselutzele mele.

Va pup,
Sofie

2 comentarii: