decembrie 03, 2010

Ce mult ma iubesc bunicii...





De cand m-am nascut, bunicii sunt topiti dupa mine. Buni si buni, bunicii mei de la Valcea nu au mai avut rabdare si cand au aflat ca ma nasc au facut repede bagajele si au plecat la Bucuresti. Ei sperau sa ajunga inainte sa ma nasc eu, dar le-am luat-o inainte. Din pacate nu i-au lasat sa ma vada in aceeasi zi pentru ca trecuse ora de vizite, au vazut-o doar pe mami.
Dar nu-i nimic ca a doua zi s-au intors sa ma vada si s-au topit pe bune. De atunci numai despre mine vorbesc.
Si suna in fiecare zi sperand sa ma auda. Si webcam-ul nu mai merge...:( asa ca sunt tare tristi. Oricum mergem, eu mami si tati cam o data pe luna la Valcea si ei vin la Bucuresti, dar tot nu le este de ajuns.
Ce sa mai zis de bunica din Macedonia, baba Maruska. Ea mai are o nepotica, Sara, dar acum ca am venit eu pe lume, zice ca pe mine ma iubeste cel mai mult. Si ea ar fi vrut sa ajunga in Romania inainte sa ma nasc eu. Dar eu nu am anuntat dinainte ca vreau sa ies la lumina, asa incat baba a ajuns cu 3 zile intarziere. Si cand a venit nu s-a mai dezlipit de mine. Imi canta cantecele macedonene si cand am putut sa ies afara la plimbare nu mai lasa pe nimeni sa impinga caruciorul :))
Si si-ar fi dorit si mami si tati sa ma plimbe, dar asta e. Lasa ca mami si tati vor avea tot timpul ocazia sa ma plimbe.
Ii iubesc mult pe bunicii mei, cand o sa mai cresc o sa fac ce vreau eu din ei, or sa-mi faca toate poftele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu