decembrie 15, 2010

Iuhuu, am tzarc!

Pana acum doua zile, cand aveam chef de joaca ma jucam cu mami si cu tati la ei in pat. Am multe jucarii, toate erau gramada la mine in pat. Dar patul este pentru dormit, nu pentru jucat.
De doua zile, mami si tati mi-au instalat un tzarc, seamana cu patutul meu cu doua etaje de la buni, doar ca asta e rosu, iar celalalt este roz.
Pana acum in timpul zilei sau seara, cand nu dormeam, stateam in scoica. Dar nu este asa de comod in scoica si nu prea e spatiu de joaca.
Bun. Mi l-a instalat mami ieri si mi l-a aranjat frumos, cu paturici pentru activitati si toate jucariile agatate sau la indemana sa ma joc cu ele.
V-am spus ca-mi place sa stau pe burtica. Ei, acum am spatiul meu de joaca si sunt foarte mandra de asta. Mami mi-a instalat si o sfoara provizorie cu jucarioare atarnate, pana vine bara mea cu jucarii de la reparat. A luat-o buni la el ca nu se mai aprindeau luminitele.
 Este perfect. Cand ma plictisesc sa ma joc cu cele agatate, ma intorc pe burtica si ma joc cu animalutele de pe patura cu activitati. Iar daca ma plictisesc si de paturica, iau iepurasul sau oita si le jumulesc si le musc. Iar daca ma plictisesc si de ele, ma apus sa rasfoiesc carticica mea fosnitoare. Si numai dupa-aceea incep sa plang.
Pai sunt si eu mica, cateodata sunt prea multe activitati o data. Dar mami imi spune cand obosesc sa inchid ochisorii si sa adorm ca ma inveleste ea. Dar e usor de spus si greu de facut. Pana acum nu mi-a iesit.
Pai nu e normal? Tarcul e pentru joaca, nu e pentru dormit.
De aceea mami ma muta in patulet cand ma vede ca am obosit. Si dupa ce ma foiesc eu ce ma foiesc, adorm intr-un final. Si mami vine sa ma inveleasca. Nu-mi place sa stau invelita, dau din picioare si bag tot timul patura sub mine. De aceea tot timpul mami si tati ma invelesc dupa ce adorm.
Dar seara cand vine tati, se topeste cand ma vede in tarc. Eu ridic capul la el si ii zambesc. Si el vine si ma ia in brate si ma pupa. Si apoi ma pune iar la loc. Si imi place ca pot sa ma uit cand la mami, cand la tati si ma simt in siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu