august 29, 2011

M-am intors din vacanta de vara...partea 1


In primul rand, mi-a fost tare dor de voi...:) si va pup mult.
Dar o sa vedeti ce ocupata am fost si o sa ma intelegeti de ce am lipsit atata timp.
De cand nu ne-am vazut am inceput sa merg in picioruse...hehehe....alta viata. Asa am putut sa merg si la mare si la munte, si la baba in Macedonia...ca altfel e pe picioarele tale.
M-am facut fetita mare, poate nu o sa ma mai recunoasteti :)), mi-a crescut parul. Mami imi face moatze toata ziua, mi-a cumparat elastice de toate culorile, dar agrafici numai roz :).
Prima zi la mare a fost tare interesant. Cand m-am vazut eu fatza in fatza cu ditamai marea...n-am avut nici o reactie :)) pai ce, eu n-am fost la piscinica? sunt obisnuita cu apa, imi place sa ma balacesc. Doar la dus nu-mi place, tzip de ma aud toti vecinii, de aia mai nou fac baie in cada cu spuma si toate jucariile. Mami imi zice ca sunt o ratzusca tare ciudata.
Oricum partea grea a venit cand a trebuit sa adorm pe plaja, ca eram epuizata dupa drum si balaceala si soare. Nici cu barcuta nu am vrut sa ma plimb, pai ce mie imi ardea de barcuta? Ce credeti ca am facut? Un mare scandal! Asa nu vroiam, asa nu vroiam. Noroc ca nu eram singura care plangeam, mai erau vreo 5-6 bebelusi, care aveau aceeasi problema. In sfarsit a reusit mami sa faca o mica vraja si am adormit pe sezlong.
Uff! Mami si tati au rasuflat usurati, ca de fiecare data cand adorm cu scandal.
Dar zilele urmatoare nu ne-am mai chinuit. La pranz mergeam in camera si eu dormeam ca un bebelus cuminte ce sunt, in patutul meu. Asa da!
Chiar a fost frumos la mare...ne-au vizitat buni si buni si m-am vazut cu prieteni, care au venit sa ma vada.




Un comentariu: