ianuarie 06, 2011

Eu si ratoiul Mac Mac




Am primit de la buni un ratoi tare haios :), ratoiul Mac Mac. Mi l-a adus din Germania cand a fost ultima data. Este colorat si are si palariuta.
Initial s-a gandit poate ca nu o sa ma atraga asa de mica, el fiind un claxon, dar eu imediat l-am luat in primire. Il pup toata ziua in cioc si ii mozolesc si palariuta cu fiecare ocazie.
Este foarte galagios ratoiul meu, ma sperii mereu, cand mami sau tati il apasa, e tare pitzigaiat si are un tzignal...
O sa-i stea bine pe trotineta mea sau pe masinutele mele, care ma asteapta...mai spre primavara-vara asa...
Inca nu am puterea sa-l apas singurica, dar o sa fac mare circ in casa atunci cand o sa am mai multa forta in manute.
Sunt foarte atasata de ratuste in general, imi plac si cantecelele cu ratuste, mami imi canta tot timpul Ratustele mele, il stiti nu? Ratustele mele pe apa s-au dus/ Stau cu capu-n apa si codita-n sus....
De ieri am inceput sa vorbesc mai mult, am inceput sa spun nei-nei, dar nu o data, de doua ori, ci in continuu, mai ales aseara la culcare. Am tinut un concert, de ma stie tot blocul. In linistea de la 12 noaptea se auzea numai glasciorul meu cristalin. Intr-un final am adormit, nu ca m-ar fi durut gurita sau ceva...dar m-am plictisit, nici spectatori nu mai erau.
Am depasit momentul: bei-bei, mei-mei...sa vedem ce descoperire mai fac in curand, e foarte dragut sa incepi sa vorbesti.
Va pup,
Sofie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu