ianuarie 13, 2011

Craciunul vechi la munte...


V-am mai povestit ca eu sarbatoresc 2 Craciunuri si 2 Revelioane. De Craciunul vechi am plecat la munte cu mami si cu tati. Si am petrecut cu o multime de moldoveni si ucraineni. Foarte petrecareti oamenii astia. De abia am putut sa adorm. La mic dejun si cina era o galagie ca era imposibil, iar noaptea artificii si tipete vai vai. Pana la urma m-am descurcat, ca m-a prins aerul tare de munte si am dormit bustean.
Foarte frumos la munte...am fost pentru prima data in viata. Mami si tati ziceau ca era frumos daca era mai multa zapada. Mie mi s-a parut ok ;). Mai ales tati ar fi vrut sa nu ia atatea cazaturi cu snowboardul pe partie de la gheata. Cat s-a dat tati, eu am stat cu mami la un ceai fierbinte si am facut senzatie pe toata partia. Eram si draguta foc, in cosmonautul meu roz, cu caciulita si fular, mi se vedeau doar ochisorii :)).
Eram asa de frumoasa ca am primit o floricica din baloane de la clovnul Papucila. Tare haios clovnul, atat de colorat ca-mi fugeau ochii. Tare mult imi place floricica, mai ales ca scartaie intr-un fel cand o ating...mai nou este jucaria mea preferata.
De la hotel mi-au dat un patut foarte frumos, de lemn. Cam maricel, adica mai mare decat al meu de acasa, ca puteam sa dorm si pe lung si pe lat si asa am si facut. In prima noapte am adormit imediat, singurica. Mami si tati m-au pus in patut, au stins lumina si au dat televizorul incet. In 10 minute cine adormise? Ei, in a doua noapte, a fost un pic mai greu, parca mai vroiam sa stau sa ma joc si am adormit mai greu, dar tot singurica am adormit. Eu adorm dintr-o data, nici nu te astepti. Intorc capsorul intr-o parte si gata. Nu mai dau nici un semn.
A doua zi a fost asa de cald, ca s-a topit toata zapada, cel putin in Poiana, unde am fost noi. Zici ca era o zi de primavara. Off, primavara..sa vina mai repede. Mami si tati vorbesc tot timpul de ea. Plecam si in Macedonia in martie, unde s-a nascut tati. Eu o sa fiu mare atunci, o sa am 9 luni...
Mi-a placut la munte, chiar daca nu am putut sa fac mare lucru, in afara de plimbari. Aerul curat e super si data viitoare ma dau si cu saniuta, ca acum am fost prea mica.
Sreken Bojik!
Va pup,
Sofie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu