noiembrie 30, 2010

Primele poze ale printesei
















Vai ce amarat era puiul nostru!
Asa m-a vazut tati prima data, ce-o fi zis el in sinea lui? Pun pariu ca a zis ca sunt cea mai frumoasa printesa, printesa lui. Ce daca altii or fi zis ca arat cam amarata, cu pielea creata, plina de cojici si mica, mica.
Pentru mami si tati sunt cea mai iubita, cea mai scumpa, cea mai frumoasa, cea mai cuminte printesica din parcare si parcarea e plina :))
De-abia ma nascuse mami, trecuse cam 1 sfert de ora si m-au si prezentat la tati. Eu nici nu inteleg ce se intampla si plang suparata. Pe coridorul ala era si cam racorica, de ce m-au scos din cameruta mea?
Dar sunt fericita totusi in sinea mea ca am iesit la lumina din burtica unde am stat cam 8 luni jumate. Ajunge. Era deja plictisitor acolo, desi mami si tati vorbeau tot timpul cu mine, imi cantau si dansam toti trei. Vroiam sa-i cunosc si la 36 de saptamani si 4 zile, la ora 17:06 am iesit sa cunosc lumea.
Bine ai sosit printesa noastra!
Sa fii sanatoasa si sa ai parte numai de bucurii si dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu