noiembrie 29, 2010

Am nascut...o printesa

Am nascut repede. Natural. Fara epidurala!!!!? Nici acum nu-mi vine sa cred... Doctorii de la Municipal nu au vrut sa-mi mai faca. De fapt cand am ajuns la spital aveam deja dilatatie 4-5. Doctorul de garda mi-a zis: Ce sa-ti mai fac epidurala ca mai ai putin si gata. Cred ca am ramas cu gura cascata, daca ma vedeam...Am scos un cap din cabinet si i-am zis sotului meu: Nasc, m-am dat naibii! Pana atunci, am crezut ca ma interneaza, mai urmez un tratament si ma trimit acasa. Aveam 36 de saptamani si 4 zile. Cam putin. Doctorita mea, Luiza Dincaref, imi spusese sa mai tragem de timp macar pana la 38 de saptamani. Dar asta e, eu nu am fost cuminte, ca de obicei.
In dimineata aceea m-am trezit cu contractii, dar aveam de cateva saptamani contractii, asa incat nu era nimic nou. Dar de fapt era, ca erau mai dese. Mi-am facut un dus, m-am pregatit si apoi s-a trezit sotul meu. M-a intrebat daca vreau sa mergem la spital. Si eu viteaza, nuuu... ca vreau sa le cronometrez....Si el a plecat la birou. Si eu m-am pus pe filme. Ca tocmai incepusem sezonul 4 din Dr. House si era interesant. Si i-am dat cu cirese, cu visine...Pe la 12 o sun pe doctorita mea. Doamna dr, asa si pe dincolo...am niste contractii, sunt si mai dese, apoi se opresc. Si imi zice ce mai caut acasa, fuga la spital. A venit si sotul meu si m-a dus. Era ora 13:30 cand asteptam sa ma interneze.
Ma interneaza si ma trimit intr-un salon. In salon toate paturile erau ocupate. Haha...ce dragut. Ma asez pe un fotoliu, ma mir ca era un fotoliu in salon :)). Ma rog, ma cheama la monitorizare fetala, apoi imi face un control. Aveam deja dilatatie 6-7. O sun pe doctorita. Trebuia sa vina de la Medlife. Ma mai cearta putin si zice ca vine repede. Toti ma intreaba daca sunt in travaliu si eu le zic ca da. Si se holbeaza la mine, eu nu tip,  nu ma plang. De fapt nu ma doare nimic, doar simt contractiile. Dar respir frumos: numar pana la 3 cand inspir si pana la 4 cand expir.
Apoi imi spune ca pot sa ies putin sa vorbesc cu sotul meu. Stau 15 minute, el saracul era fleasca. Am inteles ca si parintii mei erau pe drum din provincie.
A venit doctorita mea pe la 2 si ceva. Si imi face si ea un control, aveam dilatatie 8. Contractii un pic mai puternice, dar le trec cu brio. Imi arata cum trebuie sa imping. Mi-e o frica...nu prea imi ies. Apoi ma urc pe masa de nastere. Totul s-a terminat destul de repede. Si am nascut...am simtit o usurare si o bucurie imensa...cand a inceput bebelusa sa planga. Nu am vazut-o prea bine, au luat-o. Era ora 17:06
Mi-au spus ca am fost foarte curajoasa, dar toate mamicile care nasc natural sunt curajoase.
Am scapat, am livrat cum rade sotul meu de mine.
Astept sa mi-o aduca, vom sta impreuna in salon...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu