noiembrie 30, 2010

Prima masa a printesei

Dupa ce am nascut, m-au dus inapoi in salon si a trebuit sa-mi masez uterul. Mi-au dat o sticla de plastic plina cu apa congelata si trebuia sa ma frec cu ea pe burtica. Mi s-a parut foarte greu si dureros. Dar ce mai conta, dupa durerile nasterii, care oricum nu au fost asa de mari cum ma asteptam...
Si cum ma masam eu, a venit puiul meu sa ma vada. Mai exact sa pape prima ei masa. Moasa mi-a pus-o la san si ea imediat a inceput sa pape cu pofta de parca facea asta de cand lumea. Ce foame ii era, mititica. Ei, dar dupa cateva gurite de lapte i s-a facut si un somnic... Moasa mi-a aratat cum s-o trezesc, ba o mangaiam, ba o atingeam pe nasuc.
Ce minune, imi tineam pentru prima data printesa in brate. Trecuse cam o ora de la nastere. Era atat de frumoasa. Chiar daca era plina de cojite pe cap si mica, s-a nascut la 2,500 kg. Ce manute mici, ce unghiute, ce nasuc, ce urechiuse...totul mi se parea asa de mic si frumos.
Pana la urma a mancat cam 20 de minute, cu intreruperi bineinteles, cand a atipit.
Mai avea mami sa manance, ca-i era o foame si ii era frica sa nu manance puiul, de scump ce era.
Tati a trimis printr-o asistenta o fripturica cu piure si niste mini-amandine, yammy...
Apoi ne-am mutat impreuna intr-un alt salon, unde am stat pana la externare, dupa 2 zile. Mami a invatat sa ma schimbe, sa ma alapteze, sa ma mute dintr-un loc in altul, ne-am imprietenit repede.
Ce frumos este sa fii mamica de printesa...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu