august 31, 2011

Vacanta de vara...partea a 2-a



In vara aceasta mi-am sarbatorit si ziua de nastere, primul meu anisor. Am facut petrecere mare, am avut invitati multi, cei mai dragi pentru mine au fost acolo, mami si tati, buni si buni, nasicii si prietenii mei.
Pacat ca nu au fost prea multi copii sa ne jucam, dar mami si tati mi-au promis ca anul viitor vom face ceva special, cu multe jucarii si multi copii.
Mi-au rupt turtitza si nici nu m-am speriat. Am ales mai intai banii, am ales leii, nu euro :)), apoi CD-ul si ultimul rujul. Deci se intelege da? Voi fi bogata, ma marit din interes ca asa imi scrie in palma :)), cocheta si artista. Sau ce-o da Dumnezeu, eu sa fiu fericita!
Nasicii mi-au adus un tort, o minune, cu poza mea pe el si bun bun, asa am auzit.
Am primit o gramada de cadouri, le multumesc mult la toti prietenii mei.



V-am povestit ce frumos a fost la mare...
Dar si la munte a fost la fel de frumos. Nu pot sa ma hotarasc unde imi place mai mult: la mare sau la munte.
Verisorul meu Mark a avut botezul in iulie si l-am sarbatorit la Ciunget, spre Voineasa, intre Valcea si Sibiu. Ce aer curat acolo...Am fost la o pensiune si am mancat, am baut, m-am jucat cu copii, m-au uitat cum pescuiesc si intr-un final am cazut intr-un somn...de zici ca ma muscase musca Tzetze.
Se intelege ca eu am fost vedeta petrecerii, toata atentia era indreptata asupra mea, ce sa fac, Mark era prea mic, avea doar 3 luni.
Buni si Buni erau in extaz, nu stiau cum sa se mai laude cu mine, unele rude ma vedeau pentru prima data.


Mai urmeaza.
Va pup,
Sofie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu