august 30, 2011

Sofie va recomanda...tendinte primavara-vara 2012


Dragele mele,

Chiar daca o sa radeti pe sub mustatzi, sa stiti ca eu deja ma gandesc la primavara, chiar daca nici toamna n-a venit. Iarna ma baga mami intr-un cosmonaut mare si umflat, de-abia mi se vede fatza, ce sa mai zic de hainutele mele dragi. Nasica mea e designer, iar nasica mea mica este tare la moda, asa ca ce credeti ca vreau sa ma fac cand voi fi mare: SUPERMODEL.
De la oglinda nimeni nu ma poate lua decat cu scandal, rujul l-am luat de pe tavitza la turta, imi plac hainutele haioase si moderne, imi place sa-mi pun pampoane si clemute, palariute, bandane si cordelute...e clar viitorul meu.
Stiu ca toate fetitele, mai ales prietenele mele, sunt cochete, frumoase si cuminti.
Totusi as vrea sa va prezint moda a la Sofie:

1. Pentru o seara frumoasa de primavara, la plimbare cu mami si tati prin parc: pe langa o rochita vaporoasa, inflorata, uni se poate atasa un bolero cu picatzele si pantalonasi mulati pe picior,  in ton cu palariutza. Mai lipseste un zambetzel si ...gata fata :).


2. Zilele calduroase de vara le poti aborda mai lejer. Un top cat mai decoltat, cu spatele gol de exemplu, alaturi de pantaloni scurti de bumbacel sunt o alegere ideala pentru shopping. Sa nu uitam palariutza, sandalutele si crema de plaja, neaparat protectie 50.


3. Sa nu uitam toaleta pentru joaca, sa fie cat mai lejera. O salopeta de blugi este atat de comoda si imi da voie sa fac tot felul de tumbe si cazaturi. Nici nu-mi julesc genunchii...:)

4. A venit si ziua petrecerii! La ziua de nastere va recomand fustita flu-flu cu tricoutz, daca se lasa racoare seara si o gecutza de blugi. O sa fiti tareee cocheta, va spun din experienta, am primit multe felicitari.


Va pup,
Sofie

Un comentariu: