septembrie 06, 2011

Ma dau jos din pat singurica...


Gata, sunt fetitza mare! Asa a decretat mami.
Dintotdeauna mi-a placut sa ma joc in patul mare, cu mami si cu tati. Mai ales dimineata la trezire, in weekend, imi place sa ma rostogolesc cand spre tati, cand spre mami.
De la un timp am inceput sa ma urc singurica in pat, iuhuuu....ce fericita sunt, dar la coborare era mai greu. Mami e tare fricoasa...in general...sa nu cad, sa nu ma lovesc. Si atunci mi-a aratat cum sa ma dau jos din pat: cu picioarele intai, nu cu capul. Si mi-a aratat de vreo 2-3 ori si am bagat la capuletz. Ieri a ramas mami muta cand m-a vazut ca ma dau singurica jos din pat, asa cum m-a invatat ea.
Nu degeaba zice mami tot timpul ca sunt desteptutza ei mica :)).
Va pup,
Sofie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu